Despre

Posted on 5 aprilie 2013

0


Radu Hângănuț, proprietar al blogului SubtilDeVerde, încântat .

Nu am ales un nume-anume pentru blog, de fapt nici măcar nu l-am ales eu, așa că nu vă așteptați să aibă o însemnătate deosebită.

Sunt originar din Bistrița-Năsăud și acum mă aflu acolo unde orice bistrițean cu 12 clase ajunge: în Cluj-Napoca. Sunt student la Jurnalism și dacă nu cumva o să ajung să mut pungi de zahăr în Kaufland, cum am tot fost avertizat de profesorii din liceu, am de gând să mor scriind știri și articole de opinie. Sau mai simplu spus, am de gând să mor încercând să schimb mentalități. Îmi place să ma implic în dispute verbale, o fac doar atunci când am argumente, sunt dispus să-mi schimb oricare dintre actualele principii atâta timp cât mi se dau motive bune și îmi place să cred că, citez, „fiecare-are un cuvânt de spus și-un loc în mormânt”.

Sunt o persoană pragmatică, detest și ironizez cu mare perseverență banalitățile, nu cred în coincidențe la fel cum nu cred în noroc, nu cred în soartă sau în destin și până la alte directive nu am de gând să cred nimic din ce nu mi se poate demonstra.

Îi urăsc pe cei care pleacă peste hotare pentru a munci și „a trăi mai bine”. Nu-mi place muzica fără mesaj, orizonturile muzicale-mi sunt foarte restrânse, îmi place să cred că niciodată nu am „ascultat” Paraziții ci mai degrabă am ajuns ceea ce sunt astăzi  mulțumită producțiilor lor muzicale. De trupa Paraziții se leagă și cea mai mare realizare profesională a mea, de până acum, și anume faptul că am realizat un interviu cu Cătălin Ștefan Ion (Cheloo), interviul disponibil pe blog.

Îmi plac evenimentele sportive, îmi place să observ modul în care sportul schimbă oamenii, îmi place să vorbesc cu oamenii pe care îi admir (sunt foarte puțini), îmi plac mașinile cu personalitate, îmi place să ascult comentatorii sportivi americani, îmi place să ascult slavoni vorbind engleză, îmi place să am ultimul cuvânt…și multe altele.

În principiu, pe blog am de gând să scriu despre lucrurile care nu îmi plac. Faptul că am vorbit despre mine se încadrează în această categorie.

Mi-am promis că o să plec din țară doar în momentul în care din pământul pe care calc nu o să mai iasă nici măcar urzici. Până atunci… mă găsiți aici. Aici, în România și aici pe blog.

Posted in: Despre